Odpowiednie produkty stosowane jako gadżety reklamowe mają bardzo duży wpływ na uzyskanie pożądanego efektu. Z każdym rokiem można zauważyć wykorzystywanie do tego celu nowych produktów, jednakże jest wiele takich, które od lat cieszą się niesłabnącą popularnością. Do takich właśnie, które od lat są znane jako gadżety reklamowe i bardzo cenione zaliczają się cukierki, które na potrzeby kampanii reklamowych są personalizowane zgodnie z oczekiwaniami klienta. Cukierki reklamowe są słodyczami, które pakuje się w odpowiednio zaprojektowane papierki, co czyni z nich ciekawy i jednocześnie niezwykle smaczny gadżet reklamowy.

Dobrze wybrane cukierki podstawą sukcesu

Cukierki z nadrukiem to jedne z częściej spotykanych słodyczy reklamowych. Minimalizacja nanoszonych na ich opakowania nadruków sprawia, że są one bardziej czytelne i przede wszystkim o wiele łatwiej zapadają w pamięć. Dla powodzenia kampanii ważne jest jednak nie tylko odpowiednie zaprojektowanie opakowań, ale przede wszystkim wybór odpowiednich cukierków. W większości bowiem w czasie trwania imprez reklamowych nie ma możliwości zapewnienia im specjalnych warunków przechowywania, dlatego powinny być wybrane tak, aby ich nie wymagały. Dlatego też jednymi z częściej wybieranych są krówki, które nie tylko znoszą różne warunki, ale także zapewniają sporą powierzchnię na umieszczenie napisów i dodatkowo mają bardzo atrakcyjną cenę.
Krówki z nadrukiem to przede wszystkim możliwość zapewnienia sporej powierzchni na umieszczenie nadruków reklamowych. Ponadto mają specyficzny sposób pakowania, co sprawia że papierki nie zagniatają się na końcach, dlatego wykonane nadruki są bardzo widoczne. Poza tym, że niezbędny jest wybór odpowiednich cukierków, również wykonanie projektu opakowania ma bardzo duże znaczenie.

Jak zaprojektować papierki na cukierki reklamowe

Projektowanie opakowań na krówki z logo powinno nawiązywać przede wszystkim do konkretnej firmy jak również stosowanych w nich kolorach. Odpowiednie zestawienie wszystkich elementów to tak zwana identyfikacja wizualna, czyli zbiór wszystkich działań które mają na celu wyróżnienie danej firmy i zwiększenie jej rozpoznawalności. Wiele firm samodzielnie projektuje opakowania na cukierki reklamowe, przesyłając grafikę do umieszczenia na nich jak również określając kolorystykę tła. Jednak obecnie wiele firm, które zajmują się wykonywaniem cukierków reklamowych oferuje pomoc przy wykonaniu projektu lub nawet realizują go dla swoich klientów za darmo. Konkurencja na rynku jest bowiem coraz większa, i realizacją różnorodnych gadżetów reklamowych w tym także cukierków zajmuje się coraz więcej firm. Klienci patrzą więc nie tylko na ich ofertę, ale często przede wszystkim na ceny, jakie muszą zapłacić za wykonanie dla nich spersonalizowanych cukierków w określonej ilości. Krówki zaś zaliczają się do tych, które dostępne są w stosunkowo atrakcyjnej cenie, dlatego są często wybierane zwłaszcza wtedy, gdy zachodzi konieczność zamówienia ich większej ilości na konkretne wydarzenie.